Recenze - Počátek

24. července 2014 v 15:46 | Miti |  Filmy
Aby jsme tu neměli jsen fantasy, tak přidám i nějaké science-fiction.Usmívající se
Poster k filmu Počátek

originál: Inception
česky: Počátek

Anotace (csfd.cz):
Dom Cobb (Leonardo DiCaprio) je zkušený zloděj, absolutní špička v nebezpečném umění extrakce: krádeže cenných tajemství z hloubi podvědomí během snění, kdy je mysl nejzranitelnější. Cobbova vzácná schopnost z něj učinila vyhledávaného hráče v zákeřném světě korporátní špionáže, ale také z něj udělala uprchlíka a stála ho všechno, co kdy miloval. Teď dostane Cobb šanci na vykoupení. Jedna poslední akce mu může vrátit normální život, ale jen pokud se mu podaří provést nemožné - počátek. Místo dokonalé krádeže musí Cobb a jeho tým specialistů zvrátit běh věcí. Jejich úkolem není myšlenku ukrást, ale vnuknout ji. Pokud uspějí, půjde o dokonalý zločin. Ale sebepečlivější plánování a odborná znalost je nemůže připravit na nebezpečného nepřítele, který nejspíš předvídá každý jejich krok. Nepřítel, kterého mohl čekat jen Cobb. Uznávaný režisér Christopher Nolan natočil mezinárodně obsazený sci-fi akční snímek "Počátek", který vás zavede nejen na různá místa na světě ale také do intimního a nekonečného světa snů.

Moje recenze:
Je to úžasný! Když jseme viděla film poprvé, tak jsem ten konec pořádně nepochopila, ale když jsem ho viděla po čtvrté tak už joSmějící se. Leonardo DiCaprio je - překvapivě - bezvadnej. Je to hodně dobrý herec a film Počátek mu rozhodně kariéru nezničil, naopak. Na csfd.cz je počátek 50. nejlepší film a 6. nejoblíbenější a vysloužíl si - právem - 89%!!!
Film má velice komplikovaný děj, takže to napíšu tak nějak ve zkratce. Cobb je prostě šikula, kterej vám vleze do té malé věci, co máte v hlavě, které se říká mozek a vleze vám do snu a tam vám něco ukradne. Zkrátka vy to sice nikomu neřeknete (tu nějakou hodně důležitou věc), ale Cobb vám vleze do snu, když spíte a prostě jí vezme, no a tentokrát nemá nic ukrást, ale nějakou věc do toho snu vecpat a jak? Na to přijděte samiMrkající

Celkově: dávám 10/10 bodů..opravdu to ale chce si to vidět víckrátUsmívající se

Ke shlédnutí:

Ke stažení: